، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهشت زیر پای مادران است

هشت قاشق عسل براي زوج‌ هاي کمی قديمي تر

1391/8/2 17:27
نویسنده : مامان آنیتا
693 بازدید
اشتراک گذاری

 

30069855241.jpg

حاضر‌كردن يك صبحانه رمانتيك هزار و يك راه دارد اما يكي از دلپذيرترين راه‌هايش خوردن صبحانه در تختخواب است. اگر مي‌خواهيد روز شما با يك اتفاق هيجان انگيز و عاشقانه شروع شود، يك صبحانه رنگارنگ آماده كنيد و وقتي كه هنوز همسرتان از تختخوابش بيرون نيامده، آن را به اتاق‌تان ببريد. اين موضوع مي‌تواند همسرتان را تحت‌تاثير قرار بدهد رنگ و بوي احساسي كه به خرج داده‌ايد را در تمام روز مشترك شما پخش كند.

ماه عسل دوباره

سفرهاي 2 نفره و يك روزه را فراموش نكنيد. اين سفرها نه هزينه زيادي دارند و نه نياز است به خاطرشان مرخصي بگيريد. شما مي‌توانيد در همان روزهاي آخر هفته، برنامه يك روز رفتن به خارج از شهر را بريزيد و ياد ماه عسل‌تان را زنده كنيد. يك خانه روستايي در خوش آب و هواترين منطقه دور و برتان، يك ويلاي رو به دريا يا يك خانه جنگلي همگي مي‌توانند براي شما يك آخر هفته رمانتيك را رقم بزنند. يادتان نرود كه اين قرار نيست يك مسافرت خانوادگي باشد بلكه تنها يك ماه عسل‌ يك‌روزه است و قرار هم نيست با رفتن به اين سفر خودتان را ورشكست كنيد بلكه بايد با صرف كمترين هزينه روز رمانتيك‌تان را بسازيد.

زماني براي او

هر زمان كه مي‌توانيد پاي صحبت‌هاي همسرتان بنشينيد و با دل و جان به او گوش كنيد. صد در صد حواس‌تان بايد در اين لحظات متعلق به او باشد. مهم نيست كه چه مي‌خواهد بگويد. از احساساتش مي‌خواهد صحبت كند يا اين‌كه خاطرات محيط كارش را تعريف كند، بگذاريد اين زمان‌ها فقط و فقط متعلق به او باشد و در كنار شما احساس واقعي شنيده شدن را لمس كند. همسرتان با اين كار احساس مي‌كند كه مورد محبت شما قرار گرفته و براي‌تان اهميت خاصي دارد، پس حين حرف‌زدن‌هايش از جاي‌تان بلند نشويد و با گفتن اين جمله تكراري «گوشم با توست» ‌سر كار ديگري نرويد. او فقط گوش شما را نمي‌خواهد بلكه دوست دارد تنها چند دقيقه از وقت شما فقط و فقط مال او باشد.

بدانيد چه انتظاري از شما دارد

اين‌كه او را در دل‌تان دوست داشته باشيد، همه چيزي نيست كه يك همسر از شما انتظار دارد. او دوست دارد ستايشش كنيد و موضوعاتي كه از نظر خودش مهم است را در وجود او برجسته كنيد. اگر دوست دارد زيبايي‌اش را ستايش كنيد يا اين‌كه او را به‌‌دليل صبوري‌اش تحسين كنيد. در هر حال لازم اين است كه به او القا كنيد كه يك همسر ايده‌آل است و حتي در سخت‌ترين شرايط هم شما به داشتن او افتخار مي‌كنيد. گذشته از عاطفه‌اي كه ميان شماست، همين بده و بستان‌هاي كلامي باعث مي‌شود، عشق بيشتري به رابطه شما تزريق شود و هر دوي شما حس بهتري نسبت به اين زندگي پيدا كنيد.

هديه بي‌بهانه

وقتي كه تنها براي خريد بيرون مي‌رويد يا حتي زماني كه قصد خريد نداريد و از كنار مغازه‌ها مي‌گذريد، يك كادوي كوچك براي همسرتان تهيه كنيد. قرار نيست خودتان را با اين كادو خريدن‌هاي بي‌بهانه ورشكست كنيد بلكه تنها بايد از اين طريق محبت‌تان را به ياد يكديگر بياوريد. به اين فكر كنيد كه او به چه چيزي احتياج دارد كه وقت نكرده براي خودش تهيه كند يا اين‌كه آرزوي داشتن چه چيزي را دارد كه پيش از اين نتوانسته به دستش بياورد. همچنين به ياد داشته باشيد كادو خريدن براي او،‌ مي‌تواند حس ميان‌تان را قوي‌تر و محبت را به جريان اصلي زندگي شما هديه كند. البته بايد بدانيد لزومي ندارد همه اين كادو‌ها قيمت زيادي داشته باشند و نبايد هم به‌خاطر اين‌كه كادوهاي زيادي مي‌خريد قبل از خريد هر چيز به قيمت پايينش فكر كنيد. شما مي‌توانيد انتخاب‌هاي گران‌تر را در مناسبت‌هايي كه براي‌تان اهميت دارد تهيه كنيد و كادوهاي ارزان‌تر را بي‌بهانه و مثلا هر ماه يك‌بار براي همسرتان تهيه كنيد.

دور از استرس

اگر همسرتان يك هفته كاري سخت را مي‌گذراند، سعي كنيد راهي براي آرام كردنش در خارج از اين ساعات پيدا كنيد. يك شام آرام و رمانتيك كه قبل از بازگشتش تداركش را ديده‌ايد؛ يك موسيقي ملايم كه مي‌دانيد هميشه با شنيدنش آرام مي‌شود يا يك ناهار آخر هفته در رستوران مورد علاقه‌اش مي‌توانند هديه‌هاي ساده‌اي باشند كه همسرتان را از فضاي پر استرس هر روزه دور مي‌كنند البته يك خانه پر از بوي خوش مي‌تواند آرامش او را چند برابر كند. پس حتي اگر برنامه رستوران رفتن نداريد، چند شاخه گل به خانه ببريد تا بويش او را به محض آمدن آرام كند.

یك برنامه‌ريزي اقتصادي

استرس‌هاي مالي رايج‌ترين استرس‌هاي زندگي زن‌و‌شوهري است. اگر مي‌خواهيد همسرتان را آرام‌تر كنيد و با كمك اين آرامش فرصت بيشتري به احساسات‌تان بدهيد، بد نيست او را با برنامه‌ريزي مالي‌تان سورپرايز كنيد. مثلا مي‌توانيد براي پس‌اندازي كه مدت‌ها پيش براي جمع كردنش تلاش كرده‌ايد يك برنامه‌ريزي كنيد يا اين‌كه در زماني كه خسته از پرداخت‌هاي اول ماه به خانه برگشته، با حل كردن برخي ازمشكلات مالي‌اش او را تحت‌تاثير قرار دهيد.

براي هميشه، نه يك‌بار

درست است كه از اين راه‌ها و بسياري راه‌هاي ديگر مي‌توانيد زندگي مشترك‌تان را رمانتيك‌تر كنيد اما دليلي ندارد كه همه اينها را در يك هفته انجام دهيد يا همه‌شان را مدام تكرار كنيد. بگذاريد اين ايده‌هاي عاشقانه، هفته‌ها و ماه‌هايي از زندگي شما را پرطراوت كنند و هيچ‌وقت براي شما و همسرتان عادي نشوند.

 منبع : parsianforum.com 

 

پسندها (1)

نظرات (0)